Handelsbetingelser

/Handelsbetingelser
Handelsbetingelser2018-01-19T14:16:53+00:00
HANDELSBETINGELSER
Her kan du læse dine fordele og rettigheder

Bestilling og betaling

Sådan handler du hos Rifina.dk:

– Vælg de(n) vare(r) du ønsker at købe og læg dem i indkøbskurven.

– Gå til indkøbskurven som du finder øverst i højre side og indtast dine oplysninger i de angivne felter.

– Angiv betalingsmetode og fragt.

– Godkend vores forretningsbetingelser og tjek at alle oplysninger er korrekte.

– Godkend købet.

Hos Rifina.dk accepterer vi betaling med følgende betalings- og kreditkort: Dankort, Visa/Dankort, Visa/Electron, Mastercard, AmericanExpress, MobilePay samt ViaBill. Når du handler hos Rifina.dk kan du føle dig helt tryg under hele betalingsproceduren, da alle betalinger foregår igennem en sikker SSL-forbindelse. Alle transaktioner går gennem PBS som har ansvaret for betalingerne. Når du har afgivet en ordre, så sender vi en ordrebekræftelse til din e-mail. Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende betalinger til Rifina.dk, så kontakt vores salgsafdeling. (salg@rifina.dk)

Levering

Hvis du har afgivet din ordre inden kl.16.00 på hverdage så sørger vi for at afsende dine varer samme dag. Du kan derfor med 97 % sandsynlighed modtage dine varer dagen efter. Hvis du handler for over 399 kr., så sender vi kvit og frit dine varer til det nærmeste posthus eller GLS pakkeshop, ellers koster fragten kun 29 kr. Handler du for mere end 999 kr., kan du få gratis fragt til din hjemmeadresse, ellers koster fragten 39 kr.

Fortrydelsesret

Når du handler på internettet, har du 14 dages fortrydelsesret og dermed fuld returret. Vi tilbyder en udvidet 30 dages fuld returret. Fortrydelsesretten påbegyndes fra det tidspunkt, hvor du modtager varen. Fortryder du købet, skal du sende varen tilbage i nøjagtig samme stand og mængde, som du modtog den. Produkter, der returneres ukomplette, ødelagte eller snavset til af kunden, tages ikke retur. Du bedes inkludere fakturanummer og returkupon i underskrevet stand. Hvis du ønsker at refundere et produkt, skal du kontakte vores kundeservice, som vil vejlede dig igennem hele processen.

 

Reklamationsret

Rifina.dk yder reklamationsret ifølge købeloven. Dette betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal du kontakte vores kundeservice, som vil vejlede dig igennem hele processen.

 

Personlige oplysninger

Rifina.dk overholder naturligvis persondatalovens regelsæt. Som internetbruger efterlader du elektroniske spor, og det giver andre mulighed for at følge din færden på nettet. Vi tillader os at indsamle informationer om dine adfærd, da vi ønsker at optimere webshoppens funktionalitet samt brugervenlighed. Ingen personlige oplysninger der registreres på Rifina.dk bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjepart.

banner